Linková mapa webu Pages Mapa webu Posts by category Category: Motivácia Medzinárodná a ekonomická integrácia PREDSTAVITELIA – VYKONÁVATELIA – STRATEGICKÉHO MANAŽMENTU STRATEGICKÝ MANAŽMENT AKO PROCES, MODEL STRATEGICKÉHO MANAŽMENTU Aktuálna situácia v oblasti rozvoja strategického manažmentu Fázy vývoja strategického manažmentu podľa Gluecka, Kaufmana a Wallecka Vývojové etapy strategického manažmentu STRATÉGIA A STRATEGICKÝ MANAŽMENT Cieľ motivácie a teória podnecovať zamestnanca Zamestnávatelia a ich motivácia na Slovensku Proces motivácie zamestnancov v spoločnostiach McClellendova teória potrieb Herzbergova dvojfaktorová teória motivácie zameraná na obsah Alderferova teória motivácie ERG zameraná na obsah Maslowova teória motivácie zameraná na obsah Teórie motivácie Model sebarealizácie podľa Edgara Scheina Sociálny model podľa Edgara Scheina Racionálno ekonomický model podľa Edgara Scheina Modely motivácie podľa psychológa Edgara Scheina Motivácia a stimulácia zamestnancov pre lepší výkon Motivácia a stimulovanie zamestnancov Category: Peniaze KOMERČNÉ BANKY BANKOVÝ SYSTÉM V SLOVENSKEJ REPUBLIKE FORMOVANIE BANKOVEJ SÚSTAVY BANKOVNÍCTVO PENIAZE NA SLOVENSKU FUNKCIE PENAZÍ HISTÓRIA OBCHODU A PENAZÍ Dejiny peňazí a vývoj peňazí PENIAZE A BANKOVÝ SYSTÉM Peniaze v trhovej ekonomike Category: Podnikanie Trhy pôsobenia spoločnosti I.B.M Vízia a stratégia I.B.M. I.B.M. Horizontálne väzby podniku Vertikálne väzby podniku Ciele podniku Podstata, znaky a vlastnosti podniku Podnikanie a jeho subjekty TATRABANKA Projektový cyklus Úverové produkty malým a stredným podnikateľom vybraných bánk Financovanie prostredníctvom úveru Dotácie Eurofondy Národná agentúra pre rozvoj malého a stredného podnikania Zdroje a proces financovania malých a stredných podnikov na území Slovenskej republiky Rizikový kapitál Externé zdroje financovania Finančné zdroje malých a stredných podnikov Cieľe a funkcie malých a stredných podnikov Definícia malých a stredných podnikov Vymedzenie, funkcie a finančné zdroje malých a stredných podnikov Vymedzenie, funkcie a finančné zdroje malých a stredných podnikov Category: Úspech Odkaz Apple Stratégia marketingu firmy Apple Princíp fungovania Apple Stratégia spoločnosti Apple a odhaľovanie príležitosti Makroprostredie Apple Mikroprostredie Apple Spoločnosť Apple Analýza Apple Čo je to vlastne úspech? Koncepcia kritických faktorov úspechu Definície jednotlivých faktorov koncepcie „7S“ KONCEPCIA 7S“ Podnikateľské schopnosti Cesta k podnikateľskému úspechu FAKTORY PODNIKATEĽSKÉHO ÚSPECHU KONCEPCIE PODNIKATEĽSKÉHO ÚSPECHU Potreba a túžba po moci Intimita Need affiliaton – združovanie Úspech a neúspech HIERARCHICKÝ MODEL VÝKONOVEJ MOTIVÁCIE Klasické koncepcie výkonovej motivácie Výkonová motivácia Category: Zo sveta Volume (objem) spoločnosti Microsoft Vnútorná hodnota akcie spoločnosti Microsoft Corporation Porovnanie spoločnosti Microsoft a konkurencie Konkurencia spoločnosti Microsoft Corporation Úrokové sadzby pre podnikateľov Makroekonomická analýza Microsoft Charakteristika a popis NASDAQ Ciele a organizačná štruktúra spoločnosti Microsoft Vznik a vývoj spoločnosti Microsoft Corporation SVETOVÉ HOSPODÁRSTVO V OBCHODE POSLEDNÁ FÁZA RASTU (1987 – doteraz) ZRÚTENIE OPEC TRHU V OBCHODE STAGNÁCIA OBCHODU OBCHOD V POVOJNOVOM OBDOBÍ ZÁKLADNÉ FAKTORY VO VÝVOJI OBCHODU Veľká fáza rastu (1950 – 1987) Vývoj obchodu v Nemecku a Japonsku HISTÓRIA VÝVOJA OBCHODU VO SVETE FÁZY VÝVOJA OBCHODU Vývoj svetového obchodu Postavenie Slovenska v medzinárodnom podnikaní Transnacionálne korporácie (TNK) Rozvojové krajiny Medzinárodný menový systém a platobná bilancia Priame zahraničné investície Úloha medzinárodného obchodu v národnej ekonomike Teória a koncepcia medzinárodného obchodu Svetové hospodárske prostredie a medzinárodné podnikanie Svetové hospodárske prostredie Svetové hospodárstvo a jeho vývojové tendencie